Ugrás a tartalomhoz

Tájékoztatás

Változik a dunaújvárosi ügyfélszolgálat nyitvatartása

ÜGYFÉLTÁJÉKOZTATÓ KÖZLEMÉNY

Változik az ügyfélszolgálat nyitvatartása

Tisztelt Ügyfeleink!

December 1-étől fontos változás lép életbe a személyes ügyfélszolgálat működésében.

Az eddig megszokotthoz képest december 1-től változik a személyes ügyfélszolgálat működése, ami az alábbi rendben és elérhetőségekkel működik tovább:

Cím: 2400 Dunaújváros, Építők útja 7.

Nyitvatartási idő:

Hétfő, Kedd Csütörtök      8:00 – 14:00 óráig

Szerda                             7:00 – 19:00 óráig

Péntek                             7:00 – 13:00 óráig

 

Telefon: (+36) 25 510 141, (+36) 25 510 149

Hibabejelentés 0-24 óráig: (+36) 25 413-622, (+36) 25 401-030

Mérőállás bejelentés: https://www.mezofoldviz.hu.

Bankszámlaszám: TAKARÉKBANK 50438596-10002670

A Mezőföldvíz Kft. felhívja az ügyfelek figyelmét arra is, hogy a vízmérő állásukat mostantól kényelmesen, néhány kattintással diktálhatják be az ügyfelek a társaság honlapján, a www.mezofoldviz.hu címen, a dunaujvarosi-meroallas-bejelentes menüpont alatt. Ez azt jelenti, hogy immár nem kell személyesen az ügyfélszolgálatra menni a mérőállás diktálásához, vagy telefonon hívni a szolgáltatót. A honlapon történő ügyintézéssel időt és pénzt takaríthatnak meg az ügyfelek.

Az ügyfelek további információkat találnak a társaság honlapján, a https://www.mezofoldviz.hu címen.

2022.11.29.

Mezőföldvíz Kft.

Széchenyi 2020 logó