
ÜGYFÉLTÁJÉKOZTATÓ KÖZLEMÉNY
Változik az ügyfélszolgálat nyitvatartása
Tisztelt Ügyfeleink!
December 1-étől fontos változás lép életbe a személyes ügyfélszolgálat működésében.
Az eddig megszokotthoz képest december 1-től változik a személyes ügyfélszolgálat működése, ami az alábbi rendben és elérhetőségekkel működik tovább:
Cím: 2400 Dunaújváros, Építők útja 7.
Nyitvatartási idő:
Hétfő, Kedd Csütörtök 8:00 – 14:00 óráig
Szerda 7:00 – 19:00 óráig
Péntek 7:00 – 13:00 óráig
Telefon: (+36) 25 510 141, (+36) 25 510 149
Hibabejelentés 0-24 óráig: (+36) 25 413-622, (+36) 25 401-030
Mérőállás bejelentés: https://www.mezofoldviz.hu.
Bankszámlaszám: TAKARÉKBANK 50438596-10002670
A Mezőföldvíz Kft. felhívja az ügyfelek figyelmét arra is, hogy a vízmérő állásukat mostantól kényelmesen, néhány kattintással diktálhatják be az ügyfelek a társaság honlapján, a www.mezofoldviz.hu címen, a dunaujvarosi-meroallas-bejelentes menüpont alatt. Ez azt jelenti, hogy immár nem kell személyesen az ügyfélszolgálatra menni a mérőállás diktálásához, vagy telefonon hívni a szolgáltatót. A honlapon történő ügyintézéssel időt és pénzt takaríthatnak meg az ügyfelek.
Az ügyfelek további információkat találnak a társaság honlapján, a https://www.mezofoldviz.hu címen.
2022.11.29.
Mezőföldvíz Kft.